خبرگزاری کار ایران

در همدان رخ داد؛

درگیری خونین در نمایندگی خودرو/ دو نفر کشته و مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۲۷

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: در درگیری 3 نفر در نمایندگی خودرو یک نفر کشته شد.

به گزارش ایلنا، حسین بشری با اعلام این خبر اظهار داشت: 2 نفر با حضور در یکی از نمایندگی‌های خودروی شهر همدان به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره کردند.
 
وی افزود: افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین دو طرف موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت آنها شلیک کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان عنوان کرد: پس از شلیک تیر اول به سمت پای یکی از معترضان، اسلحه دچار مشکل شده و شلیک نکرد اما مالک نمایندگی اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندین ضربه به ناحیه سر و گردن دیگر فرد مراجعه‌کننده وارد کرد.

وی گفت: مجروحان به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از آنها که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان افزود: فرد دوم به خاطر اصابت گلوله در بیمارستان بستری شد و وضعیت عمومی وی مناسب گزارش شده است.

بشری بیان کرد: پس از اعلام این موضوع به فوریت‌های پلیسی 110 ماموران به محل مراجعه و با هماهنگی مقام قضایی مالک این نمایندگی دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم با پنهان کردن سلاح قصد انحراف در مسیر پرونده و مقصر جلوه دادن مصدومان را داشت که با هوشیاری پلیس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، متهم به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز