خبرگزاری کار ایران

نجفی مطرح کرد:

هفته دولت فرصت ارائه عملکرد دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۵۱۴

استاندار البرز گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس بخشی از خدماتی است که دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته ارائه داده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی ظهر امروز همزمان با افتتاح چند طرح عمرانی در نظرآباد،گفت: دولت تدبیر و امید، اقدامات قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف،انجام داده و وظیفه ما نشان‌دادن خدمات دولت است.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس بخشی از خدماتی است که دولت تدبیر و امید طی چند سال گذشته ارائه داده است.

استاندار البرز گفت: دولت تدبیر و امید اقدامات قابل توجهی در کلیه حوزه ها داشته که وظیفه ما این است این خدمات را برجسته کنیم چرا که خدمات دولت خدمات نظام است. 

نجفی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، تصریح کرد: دولتمردان خدمات خود را مطرح کنند که مردم در خصوص خدمات دولت، آگاه شوند.

وی گفت: یکی از مهمترین این طرح ها، پروژه آبیک به چرمشهر است که ۴۳ کیلومتر آن در البرز واقع شده و تکمیل آن نقش به سزایی در کاهش ترافیک و صرفه جویی در وقت مردم دارد.

استاندار البرز اظهارداشت: این پروژه ۴۷درصد با پیشرفت‌فیزیکی همراه بوده اما قطعه‌چهار آن حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

استاندار البرز با عنوان اینکه برای این پروژه تا کنون ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شده، افزود: با تکمیل این پروژه حدود سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان  در بخش های مختلف از جمله سوخت، ترافیک و آلودگی هوا صرفه جویی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز