خبرگزاری کار ایران

در نشستی به مناسبت هفته دولت اعلام شد:

تهیه و تدوین سند آینده پژوهی فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۶۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اهمیت و ضرورت سند توسعه فرهنگی مشحص و مدون، تاکید کرد: سند آینده‌پژوهی فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی در حال تهیه و تدوین است.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌‌‌‌‌زاده به مناسبت هفته دولت در نشست هم‌‌‌‌اندیشی با اعضای کمیته اقلیت‌‌‌‌‌های دینی با اعلام این خبر گفت: با آماده شدن این سند آسیب‌‌‌‌های فرهنگی و اجتماعی استان یزد در بازه‌‌‌‌های زمانی سه، پنج و ۱۰ ساله مشخص و روشن می شود.

وی یکی از اهداف مهم سند آینده‌‌‌پژوهی فرهنگی را تصویر روشن از آینده برای کاهش بستر آسیب‌‌‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد و با اشاره به اینکه با معلول آسیب‌‌های اجتماعی در جامعه روبرو هستیم، اظهار داشت: موظیم با یک برنامه روشمند و نظام‌‌مند فرهنگی در کاهش آسیب‌‌‌های که استان یزد با آن مواجه است، تلاش کنیم.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، از آنجایی که زیست فرهنگی و اجتماعی یزد مورد تهدید قرار گرفته است، امیدواریم با برنامه‌‌‌‌های فرهنگی و هنری که در دست اقدام داریم زیست فرهنگی جامعه را افزایش دهیم.

جوادیان‌‌‌زاده در پایان با بیان اینکه یزد، میراث جهان است، تصریح کرد:باید تلاش کنیم از میراث و منابع کهن شهر یزد دفاع کنیم.

در ابتدای این نشست نیز اعضای کمیته اقلیت‌‌‌های دینی استان یزد ضمن پیشنهاداتی، برخی مشکلاتی که با آن مواجه هستند را بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز