خبرگزاری کار ایران

معرفی سایت ماشین سه، قیمت خودرو، مشاوره خرید خودرو

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۶۸

وبسایت ماشین سه برای علاقه‌‌‌‌‌‌مندان به خودرو، محتواهای متنوعی اعم از عکس‌های با کیفیت از خودروهای مورد علاقه، کلیپ‌‌‌‌‌‌‌های دیدنی و فیلم‌های منحصربه‌‌‌‌‌فرد تست خودرو – test drive – گزارشی از نمایشگاه‌های بین‌‌‌‌المللی خودرو، اخبار مربوط به ماشین و خودرو، مقایسۀ خودروهای بازار، بهترین انتخاب خودرو با بودجه‌‌‌‌‌‌‌‌های مختلف، جدیدترین خودروهای بازار، قیمت خودرو و فروم‌‌‌‌ها یا انجمن‌های بررسی خودرو، لوازم جانبی خودرو، موتور سیکلت و کامیون و... فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا، در هنگام خرید، مهمترین مسئله، داشتن دانش کافی است. این امر به خصوص در مورد خودرو که دارای تنوع فراوانی است بیش از سایر کالاها خودنمایی می‌‌‌‌کند. عموماً مردم به خودروی خود نه تنها به عنوان ابزار و وسیلۀ زندگی بلکه به عنوان سرمایه نگاه می‌‌‌‌کنند پس کمک به دیگران برای انتخاب درست، نگهداری خوب و خرید و فروش به موقع و بر اساس علم روز، خدمتی بزرگ می‌‌‌‌تواند باشد. ماشین سه مفتخر است که گام در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم خودرو، رسالت اطلاع‌‌‌‌‌رسانی، شفاف‌‌‌‌‌سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف‌‌‌‌‌کنندگان، فروشندگان و علاقه‌‌‌مندان را برعهده گرفته است.

هدف اصلی ماشین سه در مرحله اول تلاش در اطلاع‌‌‌رسانی به مردم و ایجاد یک فضای عادلانه در بازار خودرو و مقایسه خودرو است که پیش‌‌‌نیاز آن، در دسترس بودن اطلاعات برای همه و فضای باز اطلاع‌‌‌رسانی است که لازمۀ آن ایجاد یک بانک اطلاعاتی ساده و قابل فهم برای عموم مردم است.

در وب سایت ماشین سه تمام اطلاعات خودروها از اعم قیمت روز خودروهای بازار ایران، قیمت ایران خودرو و نیز قیمت سایپا و همچنین اطلاع از شرایط پیش فروش ایران خودرو شرایط فروش سایپا و سایر شرکت‌‌‌‌‌های خودرویی بسیار کمک است. 

در سایت ماشین سه شما می‌‌‌‌توانید با استفاده از فیلم‌‌‌‌های دوبله شده فارسی و در اختیار قراردادن مقایسه‌‌‌های معتبر سایت‌‌‌‌های خارجی بهترین مقایسه‌‌‌‌های روز دنیا را در اختیار داشته باشید حتما قبل از خرید خودروهای مورد نظر خود مقایسه‌‌‌های این سایت را چک کنید. 

در یکی از بخش‌‌‌های جذاب سایت گزینه‌‌‌ای به نام بهترین انتخاب در نظر گرفته شده است که در آن بهترین انتخاب‌‌‌‌ها را هم در موارد استفاده‌‌های مختلف معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز