خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری کرج:

رعایت استاندارد و ضوابط فنی در پروژه های عمرانی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۱۲۰

سرپرست شهرداری کرج با تاکید بر لزوم رعایت استاندارد و ضوابط فنی در پروژه های عمرانی، گفت: کاهش مشکلات احتمالی دستاورد توجه به این موضوع است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی نژاد در بازدید از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ماهان_باغستان و پروژه ادامه زیرگذر مهرویلا با بررسی نحوه اجرای نقشه پروژه‌های مذکور بر لزوم رعایت استانداردهای لازم تاکید و اظهار کرد: رعایت استاندارد و ضوابط فنی در پروژه های عمرانی ضروری و حایز اهمیت است.

سرپرست شهرداری کرج در ادامه ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر پروژه ادامه زیرگذر مهرویلا، گفت: این حساسیت ها تنها به منظور کاهش و رفع مشکلات احتمالی در آینده همچنین افزایش اعتماد و جلب رضایت شهروندان است.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه در نظر گرفتن ابعاد مختلف پیرامون توسعه شهر در آینده یکی دیگر از موارد حایز اهمیتی است که باید در راستای اجرای پروژه های عمرانی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: جلب رضایت مردم در حوزه عمران یکی از مهم ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می رود که همواره درصدد رسیدن به این نقطه مطلوب هستیم.

وی در پایان ضمن بازدید از پروژه تعریض خط 4 حصار گفت: روکش آسفالت قسمتی از پروژه تعریض خط 4 حصار به منظور تسهیل در تردد مسافران در ایام تعطیلات عید غدیر خم انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز