خبرگزاری کار ایران

بی مقدار در تذکر شفاهی:

وزارت جهاد کشاورزی به حفظ مراتع توجه کند

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۶۱

نماینده مردم تبریز در مجلس در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار حفظ مراتع و جلوگیری از چرای دام‌های غیرمجاز در مراتع آذربایجان شرقی شد.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین بی‌مقدار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به وزیر صنعت برای جلوگیری از صدور بخشنامه‌های پی در پی و اجرای قانون مصوب مجلس در مورد صادرات و واردات گفت: به طور مداوم بخشنامه‌ صادر می‌شود و صادرات کالاهایی ممنوع می‌شود؛ برخی صادرکنندگان مواد و قطعاتی را به طور موقت وارد و سپس صادر می‌کنند.در حال حاضر با توجه به افزایش نرخ ارز در سامانه نیما و در بازار نیاز نقدینگی کارخانه‌ها زیاد شده و باید در این مواقع دولت و بانک‌ها راهکارهای اساسی را اتخاذ کنند.

وی همچنین از وزیر صنعت خواستار تسریع در تهیه اصلاحیه قانون تجاری کنسرسیوم‌های صادراتی که قول آن را داد، شد و افزود: ثبت سفارش در استان‌ها انجام می‌شود، در حال حاضر صف‌های طولانی در وزارت صنایع تشکیل می‌شود تا تأییدیه اخذ کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص حفظ مراتع و جلوگیری از چرای دام‌های غیرمجاز و اعلام آمار دام مجوزدار و غیرمجاز در آذربایجان شرقی گفت: بارها در این رابطه تذکر داده و تقاضا کردیم این مشکل حل شود اما هنوز به قوت خود باقی است، همچنین ضروری است حق مراتع و جنگل‌های اطراف معدن که به آنها خسارت وارد شده داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز