خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت؛

مسابقه عکاسی کتابفروشی محبوب من/ شرکت ۱۸ کتابفروشی استان یزد در تابستانه کتاب ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۴۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تاکید کرد: خانه کتاب همزمان با برگزاری نهمین دوره طرح (تابستانه کتاب ۹۷) برای اعطای یارانه نشر از طریق کتابفروشی‌ها، مسابقه عکاسی با موضوع (کتابفروشی محبوب من) برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان‌‌‌‌زاده با اشاره به شرکت ۱۸ کتابفروشی استان یزد در نهمین دوره طرح (تابستانه کتاب ۹۷) گفت: علاقه‌‌‌مندان برای شرکت در مسابقه عکاسی «کتابفروشی محبوب من» تا ۸ شهریور ماه مهلت دارند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، نهمین دوره طرح تابستانه کتاب ۹۷، از سه‌‌‌‌شنبه (سی‌‌‌‌ام مردادماه) در کتابفروشی‌‌‌‌های منتخب یزد آغاز شد و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح، کتاب‌‌‌های تالیفی با یارانه ۲۵ درصد و کتاب‌‌‌‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصد عرضه می‌‌‌شود.

جوادیان‌‌‌زاده ادامه داد: علاقه‌‌‌‌مندان برای شرکت در مسابقه عکاسی می‌‌‌‌توانند تا هشتم شهریور به کتابفروشی‌‌‌‌های عضو این طرح بروند و حداکثر سه عکس خلاقانه به نشانی http://tabestaneh.ketab.ir بفرستند.

وی اضافه کرد: عکس‌ها باید با فرمت JPEG دارای وضوح کامل و به صورت افقی با حجم حداکثر پنج مگابایت باشد. این عکس‌‌‌‌ها را باید در بخش مسابقه «کتابفروشی محبوب من» بارگذاری و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: موسسه خانه کتاب پس از بررسی آثار ارسالی از سوی داوران، ۴۰ عکس ارسالی را به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب و به صاحبان این آثار جوایزی اهدا می‌‌‌کند. همچنین، موسسه خانه کتاب بعد از پایان مسابقه، کتابفروشی‌‌‌های برتر از نگاه مخاطبان را معرفی می‌‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز