خبرگزاری کار ایران

عبدالناصر همتی:

۸۰ درصد بازارهای مالی در کنترل بانک‌ها و بازار پول است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۷۴۴

مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری صبح دوشنبه با رییس کل بانک مرکزی در ساختمان این بانک دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در این جلسه گفت: بر این اساس نظام بانکی باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اقدام‌های ویژه‌ای انجام دهد و بهتر است درباره ابعاد آن اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.

رییس کل بانک مرکزی متذکر شد: سیستم بانکی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد طوری‌که بیش از ۸۰ درصد بازارهای مالی در کنترل بانک‌ها و بازار پول است و بنابراین این بخش را می‌توان مهمترین رکن بازار مالی دانست.

وی، نقش روابط عمومی‌ها را در ایجاد آرامش و اعتماد افکار عمومی مهم دانست و گفت: با وجود علاقه برای توضیح مسائل و شرایط اقتصادی به مردم به دلیل قولم، ترجیح می‌دهم اکنون بیشتر به مباحث عملیاتی و سیاستگذاری بپردازم.

همتی ادامه داد: معتقدم باید جایگاه روابط عمومی بانک‌ها احیا شود و این نهاد به نقش اصلی خود که همان بررسی انعکاس مسائل و مشکلات مردم و تنویر افکار عمومی و برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و مدیران است، بازگردد. روابط عمومی‌ها باید برای ایجاد اعتماد و امید مردم به نظام بانکی حرکت کنند.

وی افزود: به امور رسانه‌ای و خبری اشراف دارم و به اهمیت آن واقفم و از روابط عمومی‌ها می‌خواهم در این دوره در امر اطلاع رسانی، اقدام ویژه انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز