خبرگزاری کار ایران

دریادار سیاری:

نقش جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس چشمگیر و اثربخش بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۶۴۵

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در مراسم بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک در دانشگاه علوم پزشکی ارتش تاکید کرد: نقش جامعه پزشکی و طب رزمی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر و اثربخش بوده است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در این مراسم که حجت‌‌‌‌الاسلام صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش نیز حضور داشتند؛ با تقدیر از تلاش‌‌‌‌‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتش به ویژه در مناطق محروم و همچنین در زمان وقوع حوادث طبیعی در کشور گفت: بهداشت و درمان یکی از مهمترین شاخص‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های توسعه محسوب شده و در سطح نیروهای مسلح به دلیل وابستگی تربیت و به کارگیری نیروی انسانی سالم، پرنشاط و کارآمد به این شاخص از اهمیت ویژه‌‌‌ای برخوردار است. 

وی به اهمیت عملکرد واحدهای بهداری و طب رزمی در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: حضور موثر پزشکان، پرستاران و بهیاران در مناطق عملیاتی در هشت سال دفاع مقدس موجب افزایش روحیه و توان دفاعی رزمندگان اسلام بوده و در کسب موفقیت‌‌‌‌ها و پیروزی‌‌‌های عملیات‌‌‌های ماندگار دوران دفاع مقدس تاثیر زیادی داشت.

در پایان این مراسم، از پزشکان برتر و تعدادی از پیشکسوتان حوزه بهداشت، درمان و امداد ارتش جمهوی اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز