خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان خبرداد:

بهره‌برداری از 59 پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۸۵

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال در هفته دولت 59 پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان و اشتغالزایی سه هزار و 303 نفر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عباس پورسلان با حضور در نمایشگاه هفته دولت، با اشاره به برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های متعددی را در حوزه‌های مختلف آماده افتتاح داریم. در حوزه راه در دو بخش راه اصلی و راه‌های روستایی، حوزه بازآفرینی شهری، حوزه فنی و اجرایی شامل ساخت ساختمان های دولتی و عمومی و مسکن مهر، پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در بخش مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان، افزود: در این بخش که شامل احداث‌‌ راه‌های اصلی و فرعی در استان است، 9 پروژه آماده افتتاح داریم. همچنین در بخش راه روستایی 44 پروژه و در بخش مدیریت فنی و اجرایی 2 پروژه را آماده افتتاح داریم که همه این پروژه‌ها در طول روزهای آینده با حضور مسوولان به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در حوزه بازآفرینی شهری، تصریح کرد: در این حوزه که یک حوزه بسیار مهم در استان است 4 پروژه آماده افتتاح هستند. همچنین در بخش مسکن مهر، 2هزار و 380 واحد مسکن به بهره‌برداری خواهند رسید که عمده این واحدها در شهرستان‌های ماهشهر، شوشتر و دزفول هستند.

پورسلان ادامه داد: مجموعا امسال در هفته دولت 59 پروژه با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان و اشتغالزایی 3 هزار و 303 نفر در حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در شرایط مالی فعلی و با توجه به وضعیت اعتباری دولت، به بهره‌برداری رساندن این تعداد پروژه یک حرکت قابل توجه است. در این زمینه دولت و استاندار خوزستان، توجه ویژه‌ای به بخش راه و شهرسازی خوزستان داشته‌اند و امسال نیز قول مساعد داده‌اند تا به این بخش نگاهی خاص داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز