خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

افتتاح و کلنگ زنی 15 طرح و پروژه هفته دولت در باشت/ اشتغال 100 نفر در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۲۸۰

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 15 پروژه اقتصادی و غیراقتصادی در هفته دولت امسال در شهرستان باشت این استان خبرداد.

سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در دومین روز از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های هفته دولت، جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران کل و مدیران شهرستانی باشت ابتدا در گلزار شهدای شهر باشت ادای احترام کرده و سپس 15 طرح و پروژه را در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کنند.

وی اعتبار پیش بینی و هزینه شده پروژه های کلنگ زنی و افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان باشت را بیش از 120 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: افتتاح آسفالت جاده روستایی آشیری بخش بوستان اولین پروژه افتتاحی هفته دولت امسال در شهرستان باشت است.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتتاح کارخانه یخ بخش بوستان، کلنگ‌زنی سد ملاتی در بوستان، افتتاح سد ملاتی در پیچاب، افتتاح آزمایشگاه محصولات کشاورزی در روستای برغون، افتتاح یک واحد صنعتی گاو شیری صنعتی در روستای تل مویزی، افتتاح اصلاح و توسعه شبکه آب‌شهری باشت در محل تپه نورالشهدا و افتتاح یک باب ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر باشت از مهمترین پروژه‌های‌افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت در دومین روز از افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه های هفته دولت در این استان است.

تقوی گفت: حدود 100 نفر بطور مستقیم و غیرمستقیم در پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت امسال در شهرستان باشت بکار گرفته می‌شوند.

وی از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت امسال در شهرستان کهگیلویه فردا سه‌شنبه ششم شهریورماه با حضور عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار این استان هم خبرداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز