خبرگزاری کار ایران

با اعلام روابط عمومی استانداری؛

تعطیلی پنجشنبه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۲۰

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تغییر ساعات اداری و لغو تعطیلی روز پنجشنبه در تمامی شهرستان‌های هشت‌گانه این استان خبر داد.

سیدمحمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: ماه‌های تیر و مرداد سال‌جاری بنا به درخواست شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و افزایش دمای بی‌سابقه هوا در این استان بویژه شهرستان‌های شش‌گانه گرمسیری، ساعات کاری اداری تغییر و روز پنجشنبه نیز در تمامی شهرستان‌ها تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه ساعات کار اداری در تمامی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر و به روال عادی برگشته، اظهارداشت: تابستان امسال به‌دلیل گرم شدن هوا و افزایش مصرف آب و برق ساعات کاری اداری در تمامی شهرستان‌ها اعم از گرمسیری و سردسیری از 7:15 تا 14:15 به 6:30 تا 13:30 تغییر یافت. ساعات کار اداری تا اول شهریورماه ساعت 6:30 تا 13:30 بوده و اکنون به روال عادی یعنی ساعت 7:15 تا 14:15 برگشت.

تقوی تاکید کرد: تعطیلی روز پنجشنبه نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد لغو و ادارات باید همانند گذشته در این روز پاسخگوی مراجعه کنندگان خود باشند.

به گزارش ایلنا، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای هشت شهرستان بوده که شش شهرستان آن گرمسیری و ۲ شهرستان بویراحمد و دنا در منطقه سردسیری استان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز