خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

مهلت ثبت‌نام دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۰۶۵

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام دوره‌های مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۹۷ تمدید شد.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: با توجه به اعلام برخی اصلاحات و کد رشته محل‌های جدید علاوه بر کد رشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری دوره کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه ۹۷ و به منظور مساعدت و فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه هفتم شهریورماه ۹۷ تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: لذا متقاضیان و علاقه‌مند باید بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور که در روز ۲۸/ ۵/ ۹۷ منتشر شد و همچنین اطلاعیه امروز یکشنبه چهارم شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور  عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: ضمنا متقاضیانی که قبلا ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به مفاد اطلاعیه‌های مذکور و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی اضافه کرد: تا ساعت ۱۴ امروز یکشنبه ۴ شهریور ماه ۹۷ تعداد ۲۱ هزار و ۷۰۵ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز