خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان با حضور کارکنان تیپ ۳۲۸ ارتش مهار شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۸۶۷

آتش‌سوزی جنگل‌های ارتفاعات روستاهای سلسی و پیله در مریوان با حضور گردان مهار آتش تیپ ۳۲۸ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش مهار شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمیدرضا رحمت‌پور فرمانده تیپ ۳۲۸ واکنش سریع مریوان گفت: به دنبال حریق نسبتا شدید در جنگل‌های مریوان و به درخواست فرماندار شهرستان، بلافاصله گردان واکنش سریع و مهار آتش تیپ ۳۲۸ نیروی زمینی ارتش با حضور به موقع در کانون اصلی آتش‌سوزی وارد عمل شد و حریق گسترده را مهار کردند.

وی افزود: تعداد ۵۰۰ نفر از کارکنان تیپ ۳۲۸ با تجهیزات کامل مهار آتش در حادثه حریق جنگل مریوان حضور یافتند و با آموزش‌هایی که از قبل دیده بودند آتش‌سوزی جنگل را مهار کردند .

فرمانده تیپ ۳۲۸ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: نیروی زمینی محوری ارتش با آمادگی رزمی کارکنانش، یکی از نیروهای مقتدر در منطقه بوده و در هر شرایطی آماده حضور در هر ماموریتی است.

رحمت‌پور با بیان اینکه حضور سربازان نیروی زمینی ارتش در مهار حادثه آتش‌سوزی جنگل مریوان بسیار چشمگیر بود، افزود: لحظه‌ای که کارکنان تیپ ۳۲۸ وارد منطقه حریق شدند و با توان بالای خود آتش‌سوزی را مهار کردند، مورد تحسین مردم و مسئولان منطقه قرار گرفتند. نیروی زمینی ارتش بار دیگر ثابت کرد که همیشه در کنار مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز