خبرگزاری کار ایران

زیک‌ساری خبر داد:

کسب 4 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاران گیلانی در جام وحدت

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۱۷

دبیر هیات کاراته گیلان گفت: کاراته کاران گیلانی در چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی که در ارومیه برگزار شد، موفق به کسب چهار مدال شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، دبیر هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، کاراته‌کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.

حامد زیک‌ساری افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات، امیررضا پورمحمد کاراته‌کار شایسته گیلانی در رده سنی بزرگسالان با برتری برابر رقبای خود موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست این رقابت‌ها شد.

وی ادامه داد: همچنین مهدی کاظمی دیگر کاراته‌کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها، در رده سنی نوجوانان توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند و مدال نقره این مساقات را بر گردن بیاویزد.

به گفته زیک‌ساری، مازیار حبیب‌پور و امیرحسین ضابطی دیگر کاراته‌کاران گیلانی حاضر در مسابقات بین‌المللی جام وحدت و دوستی نیز موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم این رقابت‌ها شدند.

چهاردهمین دوره رقابت‌های کاراته بین‌المللی جام وحدت و دوستی با حضور 289 کاراته‌کار از ایران و 12 کشور جهان برگزار شد که در نهایت تیم ایران با کسب 10 مدال طلا، 15 مدال نقره و 23 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌های کاراته ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز