خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی ۲۰۱۸

رضازاده: مطمئنم سهراب طلا می گیرد/ پیش بینی ام گرفتن 4 مدال است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۱۸

حسین رضازاده درباره نتایج وزنه برداران ایرانی در این دوره از رقابت ها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حسین رضازاده که در سالن مسابقات بازی‌های آسیایی حضور داشت، درباره رقابت علی مکوندی با رقیبانش در دسته 85 کیلوگرم گفت: علی رقابت سختی دارد. ما در دسته 85 کیلوگرم مدت زیادی مدعی بودیم. علی هم پسر خوبی است و تلاش‌های خودش را کرده و امیدوارم که بهترین نتیجه را کسب کند.

وی درباره رقابت فردای سهراب مرادی و کیانوش رستمی در دسته 94 کیلوگرم عنوان کرد: فردا قطعاً یک مدال طلا می گیریم. سهراب عملکرد خوبی داشته و کیانوش هم که به تازگی تغییر وزن داده است. مطمئن هستم فردا سهراب مرادی مدال طلا می‌گیرد.

رضازاده درباره دسته سنگین‌وزن و رقابت بین سعید علی‌حسینی و بهداد سلیمی عنوان کرد: طلای سنگین وزن برای ایران و رقابت بین بچه‌های خودمان است. من پیش بینی می‌کنم که وزنه برداری دو مدال دیگر هم می‌گیرد، البته رنگش مشخص نیست، اما در دسته 105 کیلوگرم هم ملی‌پوشان خوب هستند. پیش‌بینی شخصی‌ام کسب 4 مدال است که دو تا از آنها طلا هستند.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانیم رکورد جهان را که دست تالاخادزه گرجستانی پس بگیریم یا نه؟ گفت: نمی‌توانیم، یعنی تا زمانی که یک وزنه‌بردار جوان پا به دنیای وزنه‌برداری نگذارد، بعید است بتوانیم این رکورد را از او پس بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز