خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

افتتاح 628 پروژه طی هفته دولت در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۵۳

استاندارگیلان با بیان اینکه به‌ مناسبت هفته دولت 628 پروژه در استان به بهره برداری می رسد، گفت: اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در این استان هزار و 300 میلیارد تومان است.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در آغازین روز از هفته دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌ مناسبت هفته دولت 628 پروژه در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبار پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی استان گیلان در هفته دولت 640 میلیارد تومان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه با احتساب پروژه‌های شهرداری ها و بخش خصوصی اعتبار پروژه‌های هفته دولت در گیلان 1300 میلیارد تومان است،خاطرنشان کرد: پروژه‌های زیادی را در چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب به بهره‌برداری می رسانیم.

وی پروژه‌های هفته دولت گیلان در حوزه‌های آب‌ شرب، آب کشاورزی، برق، عمران شهری، عمران روستایی، بیمارستانی، درمانی، ورزشی، گردشگری و ... عنوان کرد و افزود: تعداد زیادی از پروژه های دستگاه ها در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

سالاری با بیان اینکه پروژه‌های ایام دهه‌فجر با سرعت مطلوبی در حال انجام است بیان داشت: ترغیب فعالیت بخش خصوصی و رفع مشکلات  آنها برای سرمایه‌گذاری بیشتر در استان از اولویت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز