خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه عکاسی جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۳۸

فرخوان مسابقه عکاسی بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران در دو بخش «قاب‌های ماندگار» و «لحظه‌های ماندگار» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، متن فراخوان بخش عکس جشنواره تئاتر استان تهران به این شرح است:

الف) مسابقه‌ی قاب‌های ماندگار

این بخش مربوط به عکاسانی می‌شود که علاقه‌مند به عکاسی از اجراهای نخست نمایش‌های بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران هستند. پس از ارسال بیوگرافی و تقاضای شرکت در جشنواره توسط عکاسان محترم، شرایط همکاری از سوی دبیرخانه جشنواره به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

عکس‌های برتر این بخش به نمایشگاه عکس تئاتر استان تهران راه خواهند یافت و بر اساس انتخاب کارشناسان جشنواره به سه عکاس برگزیده نیز در روز اختتامیه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

این بخش ویژه عکاسانی است که دارای دوربین حرفه‌ای با تنظیمات دستی باشند.

ب) مسابقه‌ی لحظه‌های ماندگار

این بخش مربوط به عکاسانی می‌شود که علاقه‌مند به عکاسی در حاشیه‌ی برگزاری جشنواره تئاتر استان تهران هستند اولویت در این بخش شکار لحظه‌ها و اتفاقات پیش‌بینی نشده وثبت لحظه‌های ماندگار در رویدادهای مختلف از جمله جلسات نقد و بررسی، کارگاه‌های آموزشی، واکنش‌های مختلف هنرمندان، شهروندان و گروه‌های تئاتر نسبت به اتفاقات متنوع جشنواره است.

عکس‌های برتر این بخش به نمایشگاه عکس تئاتر استان تهران راه خواهند یافت و بر اساس انتخاب کارشناسان جشنواره به سه عکاس برگزیده نیز در روز اختتامیه تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا شد.

این بخش به صورت آزاد برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند هم با تلفن‌های همراه و هم با دوربین‌های عکاسی لحظه‌های خود را ثبت نموده و در جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در هر کدام از بخش‌های مسابقه عکاسی می‌توانند تا تاریخ ۲ شهریور بیوگرافی خود به همراه تقاضانامه شرکت در مسابقه عکس جشنواره را به آدرس ایمیل  Anamayeshth@gmail.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۳۳۸۶ تماس بگیرند.

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران به همت انجمن هنرهای نمایشی و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ۶ الی ۱۰ شهریور ۹۷ در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز