خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد:

700 واحد تولیدی کهگیلویه وبویراحمد تسهیلات رونق دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۷۱

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ واحد تولیدی این استان طی ۲ سال گذشته افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق دریافت کردند.

به گزارش ایلنا از یاسوج به نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد، داریوش دیودیده در سیزدهمین نشست کارگروه رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه‌های کوچک و متوسط جزو اولویت‌های مدیر ارشد استان و مجموعه صنعت، معدن و تجارت است. 
 
وی با تاکید بر اینکه برای کمک به تولید از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم، عنوان کرد: در سالهای ۹۵ و۹۶ مبلغ ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق به بیش از ۷۰۰ واحد تولیدی استان در بخش های صنعت وکشاورزی پرداخت شده است.

رئیس صنعت ، معدن وتجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: این میزان تسهیلات برای سرمایه در گردش، طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و همچنین نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی پرداخت شد.

دیودیده از ابلاغ بخشنامه تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط خبر داد و افزود: طبق این بخشنامه تمامی مدیران عامل بانکهای دولتی، غیردولتی و موسسات اعتباری موظف بوده که زمینه مناسبتری را به منظور تامین مالی بنگاه های کوچک و متوسط فراهم کنند.

وی گفت: پرداخت افزون بر ۳۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی استان در دو سال گذشته نشان از همراهی نظام بانکی برای حمایت هر چه بیشتر از واحدهای تولیدی استان دارد وامیدواریم برای تامین مالی این بنگاه ها بانک های خصوصی استان نیز پای کار بیایند.

دیودیده گفت: در اجرای این بخشنامه، بحث بدهی‌های مالی و چک برگشتی حذف شده است یعنی اگر یک بنگاه اقتصادی درخواست تسهیلات داد، بانک نباید بحث چک برگشتی یا بدهی را پیش بکشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز