خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون استاندار گیلان انجام گرفت :

استقبال از دوچرخه سواران مروج حفاظت از دریای کاسپین

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۹۵

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از دوچرخه‌سواران مروج حفاظت از دریای کاسپین استقبال شد.

به گزارش ایلنا، دوچرخه سواران خسرو پور بهرام از گیلان، محمد رضا آقاسیان از مازندران و سعید نوری از گلستان  از تاریخ 21 مرداد به مدت 11 روز مسافت بندر ترکمن تا بندر آستارا را با هدف آگاهی بخشی حفاظت از دریای کاسپین رکاب خواهند زد.

تا کنون در شهرهای لاهیجان ، آستانه اشرفیه ، بندر کیاشهر و رشت مراسم استقبال از این رکاب زنان صورت گرفته و در ادامه مسیر نیز دوچرخه سواران در شهرهای خشکبیجار ،بندر انزلی ، تالش و بندر مرزی آستارا توقف خواهند داشت.

در مراسم استقبال و تقدیر از رکاب زنان مدیرکل دفترشهری و شوراها استانداری گیلان ، مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلان و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری های تابعه استان نیز حضور داشتند .

این طرح با حمایت معاونت دریایی سازمان محیط زیست، ادارات کل محیط زیست استان‌های ساحلی دریای خزر ، مؤسسه بازیافت استان مازندران، سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های تابعه استان گیلان، شهرداری بندر آستارا،شهرداری سلمانشهر و شرکت امیران پاک ایرانیان به عنوان مجری اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز