خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن ریشه شیرین بیان غیرمجاز در لرستان/ کام متخلفان تلخ شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۹۲

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دورود از کشف و ضبط یک تن گیاه دارویی ریشه شیرین بیان غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان،حسن مهرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دورود با همکاری عوامل انتظامی، در حین گشت‌زنی در منطقه سیلاخور، به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک شدند.

وی افزود: پس از بازرسی مشخص شد، کامیون مورد نظر حامل یک تن ریشه شیرین بیان غیرمجاز است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دورود تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی خودروی مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی و ضبط اموال مکشوفه و تنظیم پرونده تخلف به منابع طبیعی شهرستان انتقال داده شد.

مهرزاد مردم را بهترین حامیان و حافظان منابع طبیعی عنوان و خاطر نشان کرد: همکاری مردم با منابع طبیعی می‌تواند نقش کلیدی و اساسی در حفاظت از این مواهب الهی ایفا کند .

شماره تماس 1504 امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت، آماده دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی در خصوص آتش‌سوزی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی و .... است، تا از ورود خسارات جبران ناپذیر به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/
الهه احمدی سبزواری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز