خبرگزاری کار ایران

حاجی‌دلیگانی:

مردم سوال می‌کنند اجناس احتکاری شناسایی شده، کجا هستند

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۶۶

نماینده شاهین‌شهر گفت: اگر قبول داریم یک جنگ اقتصادی در پیش است، باید یک اتاق در مقابل این جنگ و براساس اختیارات داشته باشیم. مردم سوال می‌کنند اجناسی که احتکار شده و شناسایی می‌شود، کجا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در اخطار بند ۱۱ آیین‌نامه داخلی خطاب به علی لاریجانی گفت: در یک مردادماه یعنی بیست و هشت روز پیش تذکری داشتم مبنی بر اینکه دفتر و یا مجموعه‌ای برای دریافت نظرات نمایندگان در خصوص وضعیت اقتصادی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این یک هفته‌ای که مجلس نبود، ما به کف جامعه رفتیم و از مردم سوال کردیم که آنان چندین محور را در دستور کار قرار داشتند.

نماینده مردم شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: اگر قبول داریم یک جنگ اقتصادی در پیش است، باید یک اتاق در مقابل این جنگ و براساس اختیارات داشته باشیم. مردم سوال می‌کنند اجناسی که احتکار شده و شناسایی می‌شود، کجا هستند.

رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: در هیات رئیسه مجلس این موضوع مطرح شد، قرار شد یک دفتر مجزا برای این کار اختصاص داده شود و رؤسای کمیسیون‌ها که با آنها جلسه داریم نظرات را ارائه کنند و در این جلسات ما با یکدیگر در خصوص مشکلات بحث کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز