خبرگزاری کار ایران

سردار انصاری خبر داد:

نجات جوان گیلانی از بند گروگان‌گیران در یاسوج

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۰۶۰

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان۳۵ ساله‌ که دو روز پیش در بندر انزلی ربوده شده بود، عصر امروز با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری گفت: در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندر انزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله ای و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: تیم ویژه از زبده‌ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضر شده و این جوان را آزاد کردند.
 
سردار انصاری خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، دو روز پیش ، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند. در چند عملیات جداگانه و با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یکدستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند. پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.
 
سردار انصاری بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی به‌صورت صحیح و سالم آزاد شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز