خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حزب اتحاد ملت درپی درگذشت عزت‌الله انتظامی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۴۴

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با صدور پیامی درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران را به خانواده هنرمند او، جامعه هنری و همه ایرانیان تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام زیر به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

خبر درگذشت استاد عزت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران موجی از غم و‌اندوه را برای همه ایرانیان به همراه داشت.

تأسف و تأثر ایرانیان و‌ هنر دوستان نه برای درگذشت یک بازیگر، که بازیگران بسیاری می‌میرند، بلکه برای هنرمندی است که هنر را برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعیش انتخاب کرده بود و به همین دلیل زیر بار ایفای هر نقشی نرفت.

نابغه سینمای ایران‌ را همه مردم ایران دوست داشتند، چرا که در روزهای سخت همواره همراه آنان بود.

او با جان دادن به نقش‌هایش، به سینمای ایران عزت بخشید و بیش از همه هنردوستان و هنرمندان دردمند ایران را در غم و اندوه فرو برد.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی این ضایعه را به خانواده هنرمند او، جامعه هنری ایران و همه ایرانیان تسلیت عرض نموده و از پروردگار یکتا برای او رحمت و مغفرت الهی را مسئلت دارد.

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

روحش شاد، نامش ماندگار و راهش پر رهرو باد

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی

۲۷مرداد ماه ۱۳۹۷

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز