خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی جایزه جلال منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۷۳۷

وزیر ارشاد مهدی قزلی را به عنوان دبیر اجرایی یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، با حکم سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «مهدی قزلی» دبیر اجرایی یازدهمین جایزه ادبی جلال آل احمد شد و به زودی حکم انتصاب اعضای هیات علمی برای تشکیل جلسات و انتخاب داوران ابلاغ خواهد شد.

مهدی قزلی مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان است که پیش‌تر، دبیر اجرایی و عهده‌دار برگزاری چهار دوره گذشته جایزه ادبی جلال آل احمد شده بود.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهدی قزلی

نظر به سوابق ارزشمند جناب‌عالی در عرصه‌های فرهنگی، به ویژه در حوزه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان «دبیر اجرایی یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تعامل بیشتر با اساتید، نویسندگان ارجمند و هیات علمی، در برگزاری هر چه شایسته‌تر این رویداد بزرگ موفق و موید باشید.

سیدعباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

از سال ۱۳۹۳ و در پی تصمیم کارگروه ویژه جشنواره‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری جایزه ادبی جلال آل‌احمد، جشنواره بین‌المللی شعر فجر و جایزه ادبی پروین اعتصامی به بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان واگذار شد.

چندی پیش «محمدرضا بایرامی» از سوی وزیر ارشاد، به عنوان دبیر علمی جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز