خبرگزاری کار ایران

تنور گرم لیگ در هفته چهارم؛ از تقابل جنجالی تا انتقام گیری

کد خبر : ۶۵۷۳۱۵

در چهارمین هفته لیگ هجدهم شاهد بازی‌های خوبی خواهیم بود. تقابل‌هایی که بدون شک حساسیت بازی‌های این هفته را دوچندان خواهد کرد. البته بازی‌ها هفته به هفته جذاب‌تر و اهمیت امتیاز‌های آن هم زیاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، کمیته داوران هم در این میان وظیفه‌اش سخت‌تر می‌شود چون باید از داورانی استفاده کند که ضریب اشتباه‌شان خیلی کم باشد. در لیگ یک شاهد بودیم که سرمربیان دو تیم در یک بازی از عملکرد داوری گلایه داشتند. اما از آنجا که لیگ برتر بیشتر مورد توجه رسانه‌ها است انتظار می‌رود داوران آن کمتر دچار اشتباه شوند.

 

شهرآورد اصفهان این‌ بار فوق‌العاده حساس

فارغ از جایگاه دو تیم در جدول و از آنجا که فقط سه هفته از لیگ گذشته شاید نباید از حساسیت بازی‌ها صحبت کرد اما واقعیت این است که این‌ بار شهرآورد اصفهان با سال‌های گذشته‌اش فرق می‌کند. در این بازی امیر قلعه‌نویی که تا همین چند ماه پیش هدایت ذوب آهن را برعهده داشت حالا به‌عنوان سرمربی سپاهان رودرروی تیم سابقش قرار می‌گیرد. البته جدا از قلعه‌نویی حضور استنلی کی‌روش و خالد شفیعی دو بازیکن فصل گذشته ذوب آهن در ترکیب سپاهان می‌تواند به حساسیت بازی اضافه کند. البته از آن طرف حضور مسعود حسن‌زاده مهاجم فعلی ذوب آهن که فصل گذشته پیراهن سپاهان را بر تن داشت می‌تواند جالب باشد. البته به این جمع محسن مسلمان را هم اضافه کنید که در زمان نقل و انتقالات صحبت‌های زیادی پیرامون حضورش در سپاهان شنیده می‌شد.

 

محمدی مهر مقابل استقلال

شاید اگر میثم تیموری خرید جدید استقلال مصدوم نمی‌شد در کنار فرشاد محمدی مهر دو بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی جم و حضورشان مقابل این تیم در ترکیب استقلال می‌توانست به جذابیت‌های بیشتر بازی کمک کند. مهدی تارتار سرمربی جنوبی‌ها خیلی خوب بازی مدافع سابقش را می‌شناسد و شاید این موضوع کار را برای او سخت کند.

 

گلزنان شهرآورد مقابل پرسپولیس

شاید روی کاغذ خیلی‌ها بازی این هفته پرسپولیس را مقابل نفت مسجدسلیمان آسان تلقی کنند اما واقعیت اینطور نیست و حریف جنوبی انگیزه‌های بسیاری برای کسب امتیاز از تیم برانکو دارد. حضور میلاد میداودی و اسماعیل شریفات در تیم پارس جنوبی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را با پیراهن استقلال در شهرآورد تهران دارند به حساسیت این بازی اضافه می‌کند.

 

لک به فولاد رسید، باتیستا به ماشین‌سازی

حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته فولاد خوزستان که بازی‌های خوبی را هم برای این تیم انجام داد، از نخستین خریدهای نساجی و جواد نکونام بود. او این هفته باید به اهواز برگردد و مقابل تیم سابقش بایستد. این تقابل می‌تواند تماشایی باشد. در بازی پیکان با ماشین‌سازی تبریز هم شاهد یک رویارویی دیدنی خواهیم بود. مگنو باتیستا که پس از سال‌ها بازی برای گسترش فولاد به آبادان رفته بود حالا با پیراهن پیکان مقابل همبازیان سابقش قرار می‌گیرد.

 

ترابی به تراکتور رسید

یکی از بازی‌های حساس هفته چهارم روز جمعه در تبریز برگزار می‌شود، جایی که شاگردان علی دایی مقابل تراکتورسازی پرمهره قرار می‌گیرند. البته تقابل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با علی دایی حتما دیدنی است. بخصوص که شجاعی همبازی علی دایی در تیم ملی هم بود. البته این بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن سایپا را هم دارد. اما بدون شک بیشتر نگاه‌ها به مهدی ترابی معطوف است. بازیکنی که هنوز به آمادگی کامل نرسیده و مسوولان باشگاه تراکتورسازی همچنان مدعی هستند که او با این تیم قرارداد امضا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز