خبرگزاری کار ایران

«ابراهیمِ» محسن چاوشی مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۷۳

آلبوم «ابراهیمِ» محسن چاوشی سرانجام مجوز گرفت.

به گزارش ایلنا، مجوز آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی صادر شد. 

چاوشی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «پاس فراوان از همه دوستانی که حمایتشان را دریغ نکردند و صد البته دوستانی که....بگذریم. به زودی تاریخ انتشار آلبوم «ابراهیم» را اعلام می‌کنم... از این درشکه بیا پایین تو نیز شیهه بکش گاهی...» 

«ابراهیمِ» محسن چاوشی مجوز گرفت

آخرین اظهارنظر علی ترابی (مدیرکل دفتر موسیقی) در مورد آلبوم «ابراهیم» که در دوشنبه 22 مرداد در حاشیه نشست خبری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر مطرح شد از این قرار بود: روز گذشته نامه‌ای برای اولین بار به دست ما رسید که مبنای آن تقاضای بازبینی در اشعار این آلبوم بود این در حالی است که تاکنون هیچ موسیقی پیرامون این آلبوم به دست ما نرسیده است. البته ما در این مدت با آقای چاوشی نشستیم و با هم بستنی خوردیم و در یک شرایط دوستانه با هم حرف زدیم. من در این فضا براساس مسئولیت خودم به ۳ قطعه‌ای که اصلاحیه خورده بود مجوز دادم و ۲ قطعه دیگر نیز اصلاحاتی دارند که باید درباره آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره انتشار کتابی که برخی از اشعار آلبوم در آن گنجانده شده است هم گفت: فرض بر این که کتاب هم منتشر شده باشد اما این کتاب مبنی بر مجوز داشتن شعر برای موسیقی نیست. من فکر می‌کنم حساسیت‌ها در این زمینه بیشتر از حد شده است. البته تا روزی که در کشورمان برای تولید آلبوم و کنسرت موسیقی باید مجوز دریافت کنیم پس باید قوانین را بپذیریم. بخشی از این قوانین با تغییر مدیران سهل یا سخت می‌شود اما بخشی دیگر نیز مربوط به ذات قوانین است که باید پابرجا بماند. البته در در روزهای گذشته اشعار مورد مناقشه را به صورت خصوصی به برحی از دوستان ارائه داده‌ام و هیچ کدام تایید نکرده‌اند که باید وزارت ارشاد به این شعرها مجوز بدهد.

آلبوم «ابراهیم» با ترانه‌های حسین صفا، موسیقی محسن چاوشی و حضور موزیسین‌هایی چون شهاب اکبری، فرشاد حسامی و نوازندگانی چون میثم مروستی و عادل روح‌نواز تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز