خبرگزاری کار ایران

شاهکار پسرانه بعد از 60 سال؛ طلای ناب

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۹۱

تیم ملی جوانان پسر ایران در مسابقات پینگ پنگ قهرمانی آسیا به موفقیتی رسید که هرگز شبیه به آن را به چشم ندیده بود.

به گزارش ایلنا، تنیس روی میز ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد تا کسب مدال تاریخی را جشن بگیرد. اتفاقی مهم و تاریخی که در دومین روز از رقابت‌های بخش تیمی پینگ پنگ قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا رقم خورد و تیم ملی جوانان پسر ایران با شکست کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در این مسابقه تیم ایران 3 بر 2 به برتری رسید و بزرگترین موفقیت تاریخ خود را رقم زد. مدال برنز آسیا پس از ۶۰ سال انتظار برای پینگ پنگ ایران به دست آمده و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

در این رقابت تاریخی امین احمدیان در بازی اول با نتیجه3برصفر پیروز شد. امیررضا عباسی بازی دوم را 3بر1 واگذار کرد. آریا امیری هم در بازی سوم 3برصفر مغلوب شد. در بازی چهارم احمدیان 3بر2 پیروز شد و عباسی هم بازی پنجم را 3بر1 با پیروزی به پایان رساند و ایران موفق به شکست کره جنوبی شد.

تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی باید با هند رقابت کند اما دیگر نتیجه این مسابقه خیلی برای ایران اهمیت ندارد چرا که با راهیابی به همین مرحله مهم‌ترین موفقیت تاریخ رقم زده شد و فقط رسیدن به فینال می‌تواند اندکی میزان شادی‌ها را افزایش بدهد.کسب این مدال علاوه بر این‌که چون برای نخستین بار در تاریخ به دست می‌آمد خیلی مهم بود، از یک نظر دیگر هم برای ایران مهم است. این مدال زمانی به دست آمد که تیم ملی پینگ پنگ در حال اعزام به جاکارتا است و با توجه به زمان شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا که نزدیک شده است، این مدال می‌تواند روحیه تیم را مضاعف کند و انگیزه‌های تیم را برای رسیدن به مدال تا چندین برابر افزایش بدهد.

حالا دیگر با این مدال سایر بچه‌های تیم ملی بزرگسالان هم می‌توانند امیدوار باشند که در بازی‌های آسیایی جاکارتا با تلاش مضاعف این موفقیت بزرگ را به شکل بهتری تکرار کنند. دیگر کسب مدال در آسیا رویا نیست و می‌توان با اندکی تلاش و همچنین افزایش اعتماد به نفس در بین نفرات اعزامی به جاکارتا به این مهم رسید. البته خواستن موفقیت در بازی‌هایی آسیایی از پینگ پنگ شاید زیاده خواهی باشد اما همه چشم به معجزه دارند که شاید با استفاده از نبوغ و استعداد چهره‌های شاخص این ورزش رقم بخورد.

شاید الان که نوشاد عالمیان به این بازی‌ها اعزام می‌شود خوب بداند که دیگر فرصتی برای انجام این‌کار مهم برای او پیش نمی‌آید و به این سادگی‌ها این زمان برای او تکرار نمی‌شود و به همین دلیل باید با قدرت و اعتماد به نفس بالا به دنبال مدال بگردد. شاید تکرار مسابقات درخشان در بازی‌های المپیک لندن بتواند ایران را به رویای بزرگش برساند. مدالی که با موفقیت تیم جوانان حالا با اعتماد به نفس بیشتری دنبال آن می‌گردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز