خبرگزاری کار ایران

برگزاری هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی تهران

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۹۲

عصر یکشنبه و به میزبانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، نخستین نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های ادبی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم اسماعیلی اراضی که در انتخابات  اردیبهشت‌ امسال به عنوان دبیر انجمن‌های شهرِ تهران انتخاب و معرفی شد، از برگزاری این نشست خبر داد و گفت: در راستای برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی دبیرانِ انجمن‌های ادبیِ استان‌ها و با هدف هماهنگی هر چه بیشتر انجمن‌ها، نشست هم‌اندیشی دبیران انجمن‌های ادبی شهر تهران با حضور اعضای «کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» برگزار می‌شود.

اسماعیلی اراضی در این باره افزود: از کلیه دبیرانِ انجمن‌های ادبی شهر تهران که در سامانه امور انجمن‌های ادبی به نشانی hlclubs.ir ثبت‌نام کرده‌اند؛ برای شرکت در این نشست، دعوت شده است.

دبیر انجمن‌های شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در این نشست قرار است درباره مسائل مربوط به آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی، دریافتِ شناسه‌ی ملی و هم‌اندیشی و هم‌گرایی در برنامه‌ریزی بین دبیران انجمن های ادبی گفت و گو شود.

نشست هم‌اندیشیِ دبیرانِ انجمن‌های ادبی استان‌ها پیش از این در دو استان زنجان و خوزستان با حضور دبیر و اعضای «کارگروه اجرای آیین‌نامه امور انجمن‌های ادبی» برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز