خبرگزاری کار ایران

جعفری مطرح کرد:

وضعیت خدمت رسانی به مسافران بهبود یابد

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۰۲۴

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: جانمایی مناسب پایانه‌های مسافربری ضروری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا جعفری در نشست ادواری انجمن های صنفی پایانه های مسافربری شهرستان لنجان که با حضور فرماندار شهرستان، شهرداران شهر زرین شهر و فولادشهر برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت خدمات ارائه شده در پایانه های مسافربری در شهرستان لنجان به عنوان یکی ازمطالبات مردمی نیازمند ارتقا است.

وی با بیان اینکه جانمایی نامناسب پایانه های مسافربری در برخی از نقاط هزینه های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می کند، افزود: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید به مسائلی همچون نیازسنجی های بازار،انتخاب موقعیت های جغرافیایی مناسب و... برای احداث پایانه های مسافربری توجه کرد.

جعفری ضمن تشکر از خدمات ارائه شده به مردم دراین شهرستان بر بهبود ساختار انتظامی، بهداشتی و تکریم ارباب رجوع در پایانه های مسافربری تاکید کرد و گفت:‌ قطعا مردم شایسته دریافت خدمات خوب هستند و از شرکت ها و شهرداری ها انتظار می رود دراین زمینه اقدامات عاجل انجام دهند.

وی با اشاره به  وضعیت ترمینال شهر زرین شهر افزود: پایانه مسافربری موجود تا زمان بهره برداری پایانه جدید  نیازمند اصلاحاتی در حوزه انتظامی، نظافت و بهداشت و تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به وجود وضعیت مشابه در پایانه مسافربری شهرفولادشهر خواستار توجه ویژه به مسائل مطرح شده شد.

جعفری برای ارائه مشاوره های تخصصی در این سازمان برای ساخت پایانه های مسافربری اعلام آمادگی کرد و افزود: دریافت مشاوره و تحقیقات لازم  ازتبعات و مشکلات احتمالی جلوگیری می کند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از همکاری صمیمانه و تلاش های بی شائبه مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار و شهردار زرین شهر و فولادشهر برای افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان لنجان نیز در این جلسه با تایید سخنان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: وضعیت پایانه های مسافربری در شهرستان لنجان باید ساماندهی شود.

مهدی صفرخانلوبا بیان اینکه برای ساخت و تکمیل پایانه های مسافربری این دو شهرستان به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، افزود: شهرداری های زرین شهر و فولادشهر موظف هستند تا زمان  زمان بهره برداری از پایانه های جدید کیفیت ارائه خدمات به مردم را در این اماکن ارتقا دهند.

وی در پایان از برگزاری جلساتی با کانون ها و انجمن های  حمل و نقل مسافر، شهرداری ها و سایر مراجع این شهرستان برای تصمیم گیری درباره بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم در پایانه های حمل ونقل مسافر خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز