خبرگزاری کار ایران

مهمانداران شرکت «برنا ریل گستر تهران» سه ماه مزد طلبکارند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۲۱

حدود ۲۵ مهماندار شرکت «برنا ریل گستر تهران» در محور راه‌آهن گرگان به زاهدان ۳ ماه مزد معوقه طلبکارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منابع کارگری در شرکت «برنا ریل گستر تهران» گزارش دادند؛ کارگرانی که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «برنا ریل گستر تهران» به کارهای خدمات‌دهی به مسافران (مهمانداری) مشغول‌اند، سه ماه مزد از کارفرما طلبکارند.

به گفته این کارگران که از ۴ تا ۱۵ سال دارای سابقه کار هستند، معوقات حقوقی نیروی کار این شرکت خدماتی در ماه‌های اسفند ۹۶ و فروردین واردیبهشت سال جاری به تعویق افتاده است.

آنها می‌گویند: شرکت پیمانکاری برنا ریل گستر تهران دستمزد ماهای خرداد و تیر ما را پرداخت کرده و برای پرداخت سه مطالبات معوق مانده مرتبا وعده می‌دهد.

به گفته کارگران مهماندار و خدمات سیر محور ریلی گرگان به زاهدان؛ به تعویق افتادن مطالبات مزدی آنها درحالی‌ست که ظاهرا شرکت رجا (کارفرمای اصلی) به‌صورت منظم صورت وضعیت‌های پیمانکار را پرداخت می‌کند.

آنها می‌گویند: درحال حاضر به غیر از سه ماه مزد پرداخت نشده، ما برای قرارداد کار با پیمانکاران نیز دچار مشکل هستیم.

تلاش خبرنگار ایلنا برای گرفتن پاسخ مسئولان شرکت «برنا گستر تهران» تا لحظه ارسال خبر بی‌نتیجه باقی مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز