خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال اروند خبر داد:

برگزاری کلینیک بازآموزی برای داوران بسکتبال

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۸۱۶

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال اروند از برگزاری کلینیک بازآموزی برای داوران منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، شمایل آب‌برین ضمن تبریک گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: ورزش منطقه اروند پس از تفکیک از استان خوزستان، به لحاظ ساختاری نوپا و جدید به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: ورزشکاران زیادی در این منطقه وجود دارد و استعداد به وفور یافت می‌شود که سال‌‌ها هیات‌های ورزشی استان خوزستان از این ورزشکاران چشم‌پوشی می‌کردند و میادین برای حضور آنها مهیا نمی‌شد.

رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: لذا برای استقلال ورزش منطقه تصمیم بر آن شد تا با توجه خاص و امکانات اولیه هدایت و مسیریابی درستی را برای ورزش منطقه اعمال کنیم.

آب‌برین یادآور شد: از آغاز به کار هیات بسکتبال اروند سعی شد تا در راستای ارتقاء و پیشرفت و افزایش تعداد داروان منطقه اقداماتی صورت گیرد که در همین راستا با تلاش‌هایی که از سوی اداره کل ورزش و رئیس هیات بسکتبال اروند صورت گرفت، دو کلاس داوری درجه 3 و کلینیک قوانین و مقررات بسکتبال سه نفره برگزار شد.

داور ملی کشورمان افزود: در همین راستا یک کلینیک بازآموزی در ارتباط با آموزش و همسان‌سازی داوران جهت قضاوت در مسابقات کشوری برگزار شد که این رخداد برای نخستین بار این منطقه صورت گرفت.

وی تاکید کرد: در این کلینیک سعی شد تا از داوران بومی منطقه که دارای درجه داوری بالا و ملی هستند، برای تدریس در این دوره آموزشی استفاده شود.

آب‌برین خاطرنشان کرد: این دوره در دو ماه گذشته برنامه‌ریزی و تدوین شده و اهداف هیات بسکتبال اروند را در راستای جبران عقب ماندگی این رشته در شهرهای آبادان و خرمشهر دنبال می‌کند که قطعا گام مفید و بلندی به سوی ارتقای رشته بسکتبال در این منطقه برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: در مسابقات کشوری پیش روی که به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد از داوران فعال و اهل بوم این منطقه استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز