خبرگزاری کار ایران

۳ دقیقه هم کافی است

نمایش درخشان قدوس در ترکیب استرشوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۷۰۴

ملی پوش ایرانی علی رغم حضور تعویضی در ترکیب استرشوند توانست گلزنی کند و پاس گل بدهد.

به گزارش ایلنا، تیم استرشوند که نتایج و عملکرد درخشانی طی هفته‌های اخیر داشته و همواره در بین تیم‌های بالای جدول لیگ آلسونسکان سوئد بوده، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه یامت‌کرافت آرنا پذیرای کالمار رده هشتمی بود که سامان قدوس برای نخستین بار در این فصل در ترکیب استرشوند قرار نگرفته و روی نیمکت حضور داشت.

یاران قدوس که در ۹ هفته گذشته لیگ آلسونسکان نمایش بسیار خوبی با کسب دو تساوی و هفت پیروزی داشتند، امروز در آستانه ناکامی برای کسب چهارمین برد متوالی بودند ولی ستاره ایرانی استرشوند با ورودش به زمین ورق بازی را برگرداند و منجر به پیروزی تیمش شد.

سامان قدوس در دقیقه ۷۵ به‌عنوان دومین تعویضی استرشوند جایگزین سیمون کرون شد و توانست در دقیقه ۸۸ روی ارسال پای چپ پاتریک کپوزو، دیگر بازیکن تازه وارد این تیم با ضربه بغل پای زمینی دروازه کالمار را باز کند و استرشوند را در آستانه پیروزی قرار بدهد.

در حالی که بازی با برتری استرشوند رو به پایان بود، سامان قدوس با فرار سریع از سمت راست زمین در شرایط سختی روی خط عرضی زمین به توپ رسید و ارسال دقیقی به مقابل دروازه کالمار انجام داد تا کپوزو که پاس گل اول را به او داده بود، این بار با ضربه سر موفق به گلزنی شود.

یاران قدوس در پایان موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر کالما را شکست دهند تا علاوه بر حفظ روند ۱۰ هفته شکست ناپذیری در لیگ آلسونسکان سوئد، به چهارمین برد متوالی دست یابند تا ۳۳ امتیازی شوند و موقتا به رده سوم جدول صعود کنند.

سامان قدوس پیش از دو پاس گل دیگر داده بود و با گلی هم که امروز برابر کالمار به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را به عدد ۹ افزایش داد و در رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ آلسونسکان قرار گرفت.

ستاره ایرانی استرشوند در ۱۴ هفته حضور کامل در ترکیب استرشوند داشته ولی امروز برای نخستین بار در طول فصل ۲۰۱۸ نیمکت‌نشین بود که احتمالا این اقدام سرمربی او به دلیل توافقی بوده که سامان قدوس با باشگاه اوئسکا اسپانیا انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز