خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا- اندونزی؛

مس سونگون ایران بر بام آسیا ایستاد

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۶۵۳

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به‌عنوان قهرمانی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا دست یافت.

به گزارش ایلنا در تبریز، تیم فوتسال مس سونگون نماینده کشورمان در رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۱۸ در بازی فینال این رقابت‌ها به مصاف تیم تای‌سون‌نام ویتنام رفت.

نیمه اول

در جریان نیمه اول گل اول بازی را نماینده ویتنام به ثمر رساند و پس از آن شاگردان بی‌غم با گل حسین طیبی بازی را به تساوی یک - یک کشاندند. در ادامه بازی فرهاد فخیم گل تیم مس سونگون را به ثمر رساند و پس از آن روی یک اشتباه فردی تیم ویتنامی دوباره کار را به تساوی کشاند تا ۲ تیم در پایان نیمه اول با نتیجه ۲ - ۲ به رختکن بروند.

نیمه دوم

در اوایل نیمه دوم این بازی فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس سونگون موفق شد گل سوم تیم و گل دوم خود را در این بازی به ثمر برساند. در اواخر نیمه دوم این بازی که نماینده ویتنام بازی پاورپلی را اجرا می‌کرد ضربه اصغر حسن‌زاده به دست یکی از مدافعان این تیم برخورد کرد و داور اعلام پنالتی کرد. این پنالتی را علی‌اصغر حسن‌زاده به گل تبدیل کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید و به این ترتیب مس سونگون عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

قهرمانی مس سونگون در شرایطی است که تیم‌های ایرانی در 2 دوره گذشته این رقابت‌ها نتوانسته بودند به این عنوان دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز