خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

سنجش صلاحیت تخصصی مدیران از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۴۶۷

معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش زمان آغاز سنجش صلاحیت تخصصی مدیران را شنبه هفته آینده اعلام کرد.

فریبرز حمیدی (معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اتمام دوره‌های سنجش صلاحیت‌های عمومی مدیران در دو بخش گفت: شایستگی عموم مدیران در دو مرحله انجام شد و ما اکنون در حال نهایی کردن این طرح برای اجرایی شدن در سنجش تخصصی هستیم.

وی در واکنش به اینکه پیش‌تر عنوان شده بود که آزمون سنجش تخصصی از ۱۰ مرداد آغاز و نتایج اواخر مرداد ماه اعلام می‌شود، ضمن اعلام تاخیر در این روند بیان کرد: آزمون شایستگی‌های تخصصی با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی از قبیل مدیریت آموزشی، در نظر گرفتن ویژگی‌های مدیریت منابع نیروی انسانی،‌ مدریت ارتباطات که شامل  مدیریت فرهنگی، مدیریت استعداد‌های برتر، ‌مدیریت فرآیند‌های یادگیری می‌شود، توسط تیم ارزیاب‌ها انجام خواهد شد که تا پایان شهریور ادامه دارد، اما از شنبه هفته آینده در کانون‌های ارزیابی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای این روند گفت: مدیران تاکنون تقریبا در هشت آزمون یا مرحله سنجش شرکت کردند که در این مراحل به ۵۵۳ سوال در تمام این هشت مرحله پاسخ دادند و سوالات در بخش‌های مختلف دانشی، عملکردی، شخصیتی و ... بوده است. ناگفته نماند که ارزیاب‌ها تاکنون رضایت خوبی از سنجش عمومی مدیران داشته‌اند.

معاون رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش افزود: بعد از اجرای طرح پایلوت و به نتیجه رسیدن این پروسه بتدریج به استان‌های دیگر خواهیم رفت و فکر نمی‌کنم  اجرای سراسری آن زمان زیادی ببرد.  

حمیدی تاکید کرد: مرحله سنجش عمومی در دو مرحله انجام شد که مرحله دوم به عنوان تکمیلی مرحله اول از ۶ تا ۱۰ مرداد ماه سال ۹۷ مرحله صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز