خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار کردستان از اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران در این استان

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۱۱۵

مرادنیا، استاندار کردستان از اقدامات مطلوب و گامهای موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بانوان بد سرپرست و دختران خود سرپرست در این استان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران تعداد ۳۳ هزار تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار یک هزار میلیارد ریال را به حمایت از زنان سرپرست خانواده اختصاص داده است.

به همین منظور تفاهمنامه ای با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منعقد شده تا شناسایی و معرفی زنان سرپرست خانوار، بانوان بد سرپرست و دختران خود سرپرست توسط دفاتر اداره کل این نهاد در استان ها صورت پذیرد.

در این راستا، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست می توانند با داشتن معرفی نامه از سوی سازمان های حمایتی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور، از این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه بهره مند شوند.

زنان سرپرست خانوار به عنوان پایه و اساس نهاد خانواده در سراسر جهان به هنگام از دست دادن همسرشان یا بیماری و یا بیکاری آنان، سرپرستی و اداره خانواده را بر عهده می گیرند.

توانمند سازی این اقشار سبب بالا رفتن اعتماد به نفس آنان و کسب یک هویت مستقل می شود که بهبود وضعیت اجتماعی زنان سرپرست خانواده را در بر خواهد داشت.

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان طی نامه ای از حمایت ها و تلاش های بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور کمک به ارتقاء معیشت و افزایش توانمندی جامعه زنان با اجرای طرح « اندوخته بانوان مهر ایران» تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز