خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرج در جلسه شورای استان خواستار شد ؛

بررسی سریع‌ پرونده کشته شدن یکی از معترضان تجمعات اخیر در کرج

asdasd
کد خبر : ۶۵۵۰۸۵

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج از شرایط سخت اقتصادی که امروز بر کشور حاکم شده نیازمند همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولان است.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در جلسه شورای اداری استان، گفت: امروز باید هرچه بیشتر فرا جناحی عمل کرد و با همدلی و تکیه برمنابع داخلی کشور را درمسیر توسعه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: نوسانات اقتصادی امروز ابتدایی و مقطعی است و باید از ظرفیت همکاری سایر کشورها و منابع داخلی موجود بهره بیشتری برد.

اکبریان افزود: شرایط اقتصادی سخت امروز برخی از سوء استفاده کنندگان را نیز به میدان آورده که لازم است تدابیر نظارتی و کنترلی جدی دراین زمینه صورت گیرد.

نماینده مردم در مجلس شوای اسلامی، یاد آور شد: احتکار از جمله اقدامات منفی ازسوی سوء استفاده کنندگان داخلی است که دستگاه‌های اجرایی باید این مهم را در حوزه نظارت مدنظر قراردهند.

وی مسافر‌بری شدن فرودگاه پیام را فرصتی مغتنم برشمرد که باید در بحث مدیریت پسماند آن نیز اقدامات موثرتری شکل گیرد.

اکبریان در بخشی از سخنان خود از دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کرج خواست تا هرسریع‌تر پرونده کشته شدن یکی از معترضان را در تجمع اخیر مورد بررسی قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز