خبرگزاری کار ایران

مدیر هنرستان هنرهای زیبای کرج خبر داد:

موفقیت هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج در کنکور سراسری

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۳۴

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج از درخشش هنرجویان این هنرستان در کنکور سراسری خبر داد.

به گزارش ایلنا، سجاد فروغی، گفت: ٥ نفر از هنرجویان هنرستان در کنکور امسال، رتبه‌های درخشانی کسب کردند.

وی گفت: برنامه ریزی دقیق صورت گرفته توسط کادر هنرستان و تلاش مستمر و خستگی ناپذیر دانش آموزان نتایج درخشانی را در کنکور سراسری ۹۷ به دنبال داشت که این موفقیت قطعا در سایه حمایت اولیاء دانش آموزان و کمک و همکاری بی دریغ دبیران دلسوز هنرستان هنرهای زیبا، حاصل شده است. 

مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج اضافه کرد: تمام کنکوری های هنرستان مجاز به انتخاب رشته و بیش از پنجاه درصد رتبه زیر ١٠٠٠ به دست آوردند. 

وی اسامی و رتبه های کسب شده در کنکور سراسری سال ۹۷ را اینگونه عنوان کرد: امیرحسین صالح کریمی۴۰، سامان محدث ۶۵، یاسین شوقی ۹۸، مهدی بازرگان ۱۳۴، مجتبی شیرسوار ۲۵۴ و مهدی ادرکنی رتبه ۲۶۷ را کسب کردند.

سجاد فروغی در پایان خاطر نشان کرد: هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج چند سال متوالیست که در بین هنرستانهای فنی حرفه ای پسران در کنکور سراسری رتبه اول را کسب می کند از این رو برنامه ریزی برای کنکور سراسری سال جدید در مجموعه آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با این برنامه ریزی شاهد کسب رتبه های بهتر توسط هنرجویان این هنرستان در سال جدید باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز