خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در بازدید از نمایندگی ایلنا در گیلان:

خبرگزاری ایلنا در سرعت انتقال اخبار پیشرو است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۶۳

فرماندار رشت گفت: خبرگزاری ایلنا در رساندن سریع اخبار و سرعت عمل پیشرو است که باید از این ظرفیت خوب استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت سید محمد احمدی صبح امروز همزمان با هفته خبرنگار در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در رشت با بیان این مطلب اظهار داشت: خبرگزاری ایلنا در رساندن اخبار به مردم صادقانه عمل می کند و من از عملکرد این خبرگزاری رضایت دارم و دلیل آمدن من به دفتر خبرگزاری این است که در راستای پیشبرد برنامه های فرمانداری به ما کمک کنید.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت های بالایی در بخش‌های کشاورزی و گردشگری در استان گیلان وجود دارد، گفت: بیش از ۳۰ درصد این ظرفیت ها در شهرستان رشت متمرکز شده است.
 
احمدی اضافه کرد:به اعتقاد من در همه این ظرفیت ها تخصیص اعتبار کافی دیده نشده و با تخصیص اعتبار می توان این ظرفیت ها را برجسته کرد.
 
فرماندار رشت درادامه با اعلام اینکه به دلیل تردد زیاد مسافران از شهر رشت گاها، جمعیت دو میلیونی را در این شهر شاهد هستیم، خاطر نشان کرد: عقب ماندگی ها را یکباره نمی‌توان جبران کرد و این امر زمان بر خواهد بود و نیاز به برنامه ریزی و سرمایه گذاری بلند مدت دارد.
 
احمدی مهمترین برنامه خود در فرمانداری رشت را پیگیری پسماند این شهر عنوان کرد ویادآور شد: در این راستا برنامه های خوبی را اجرا کرده ایم که بخشی دیگر نیز در حال اجرا است.
 
فرماندار رشت همچنین با اعلام اینکه برنامه های هفته دولت امسال را ظرف روزهای آینده اعلام می کنم، یادآورشد: تیمی را انتخاب کرده ام که درحال تدوین برنامه های هفته دولت شهرستان رشت هستند و تا پایان همین هفته از سوی رسانه ها اعلام می کنیم.
 
 
خبرگزاری ایلنا در سرعت انتقال اخبار پیشرو است
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز