خبرگزاری کار ایران

با تلاش پزشکان بیمارستان البرز کرج؛

نوجوان 12 ساله از قطع دست نجات یافت

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۸۴۵

رئیس بیمارستان البرز، گفت: تیم جراحی، نوجوان مصدومی که با قطع شریان دست، پذیرش شد، را از قطع عضو نجات داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد حمزه زاده، گفت: اورژانس امداد هوایی، نوجوان 12 ساله ای را از بیمارستانی در استان قزوین به بیمارستان البرز در شهر کرج، انتقال داد که به محض ورود به دلیل خونریزی وسیع، بلافاصله طی اقدامات اولیه، چند واحد خون به مصدوم تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: این نوجوان هفته گذشته در اثر سانحه تصادف در جاده زنجان-قزوین، دچار قطع شریان در بازوی راست شده بود که به نزدیک ترین بیمارستان در تاکستان منتقل شد.

حمزه زاده با اشاره به وخامت حال نوجوان در حین حادثه، تصریح کرد: پزشکان بیمارستان، تصمیم به قطع دست داشتند که با هماهنگی انجام شده، فرد مصدوم به بیمارستان البرز، منتقل و جراحان فوق تخصص عروق و ارتوپد با هدف حفظ عضو و نجات مصدوم، جراحی این نوجوان را بر عهده گرفتند.

رئیس بیمارستان البرز، گفت: با توجه به پیوند عروق، عصب و عضله، جراحی به مدت 4 ساعت با موفقیت به اتمام رسید و در حال حاضر با توجه به حرکت دست و انگشتان، وضعیت جسمانی این نوجوان، رضایتبخش و رو به بهبودی است.

گفتنی است پزشکان مجرب، تجهیزات و پد اورژانس هوایی، بیمارستان البرز را به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی مهم استان البرز و استان‌های مجاور، شاخص کرده است.

پیش از این نیز چندین جراحی مهم ارتوپد و پیوند دست در بیمارستان فوق تخصصی البرز کرج با حضور رئیس بیمارستان و پزشکان متخصص با موفقیت، انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز