خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

بزرگترین ضربه را از نمایندگان مجلس خوردیم/استیضاح ربیعی ناجوانمردانه بود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۸۴

یک فعال کارگری در سمنان گفت: با استیضاح وزیر کار، نمایندگان مجلس ضربه بزرگی به جامعه کارگری و بازنشسته زدند.

حبیب الله محقق (دبیر خانه کارگر سمنان) با بیان این مطلب که با استیضاح وزیر کار، نمایندگان مجلس ضربه بزرگی به جامعه کارگری و بازنشسته زدند، به خبرنگار ایلنا گفت: جای تاسف دارد که نمایندگانی که با حمایت جامعه کارگری بر کرسی مجلس تکیه داده‌اند با بها ندادن به کارگران این‌گونه بخواهند ربیعی را برکنار کنند.

او با بیان اینکه جامعه کارگری کشور نسبت به این اقدام نماینگان مجلس ساکت نخواهد نشست، افزود: به اقدام همه نمایندگانی که به استیضاح ربیعی رای مثبت دادند در زمان مقرر پاسخ خواهیم داد و دیگر هرگز به آنها اعتماد نخواهیم کرد.

به گفته وی، در حال حاضر مجلس طوری اداره می‌شود که نمایندگان آن از واقعیت‌های اقتصادی و اجتماعی مردم دور شده‌اند و در مجلس تنها کاری که انجام نمی‌شود رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی مردم است.

او گفت: در حال حاضر فاصله طبقاتی قشر ضعیف جامعه با اقشار بالادستی  همانند برخی مسئولان به نحوی زیاد شده که هرچقدر دست دراز می‌کنیم؛ امکان رسیدن به آنها را تا ده‌ها و شاید صدها سال نداریم. با این وضعیت که برخی مسئولان و نمایندگان بوجود آورده‌اند اقشار ضعیف به ویژه کارگران بیشتر از قبل به نان شب خود محتاج می‌شوند.

محقق  با بیان اینکه «انتطار برکناری وزیر کار را از سوی نمایندگان مجلس نداشتیم» در ادامه افزود: حتی برخی نمایندگان که قول داده بودند به ربیعی رای اعتماد بدهند، به وعده خود عمل نکردند.

به گفته دبیر خانه کارگر سمنان، ربیعی در کمال ناباوری، ناجوانمردانه برکنار شد و این موضوع به شدت کارگران را از عملکرد نمایندگان مجلس ناراحت کرده است.

او در ادامه اضافه کرد: نمایندگانی و مسئولانی که با استیضاح ربیعی به دنبال اهداف خود هستند، بدانند که کارگران هشیار‌تر از قبل اجازه هیچ سوءاستفاده‌ای را به آنان نخواهند داد.

طبق اظهارات وی، همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در کشور داریم از قانونگذاری‌های غلط نمایندگان مجلس نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز