خبرگزاری کار ایران

سید موسی خادمی عنوان کرد:

سند توسعه صادرات لرستان تبیین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۵۵

استاندار لرستان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: سند توسعه صادرات لرستان تبیین می شود.

به گزارش ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیان کرد: جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی لرستان امروز با حضور مدیرعامل بانک توسعه صادرات برگزار شد و خوشبختانه واحدهای تولیدی استان در این جلسه حضور داشته و مشکلات‌شان را در حوزه صادرات مطرح کردند و امیدواریم بخشی از مشکلات قابل حل نیز هرچه سریعتر برطرف شوند.

وی ادامه داد: در این جلسه قرار شد با هدفگذاری‌های متفاوتی سند توسعه صادرات لرستان تبیین و سناریوهای برتر را برای توسعه این حوزه در این سند در نظر گرفته شود.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد یک شرکت مدیریت صادرات تاثیرگذار در استان، افزود: ایجاد شرکت مدیریت صادرات که بتواند موضوعات کلی صادرات استان شامل برندسازی، ایجاد زیرساخت ها و نرم افزاری صادرات را پیگیری کند باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم شاهد توسعه این حوزه باشیم.

خادمی اظهار داشت: در فضایی که صادرات بسیار مورد تاکید بوده و نقش بسیار مهمی در توسعه کشور دارد امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته بتوان شاهد توسعه این حوزه بود.

وی گفت: امیدواریم بتوان تا 3 ماه آینده سند جامع صادرات استان را تهیه کرد.

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز