خبرگزاری کار ایران

رضا میرزایی عنوان کرد:

موافقت با انتقال آب رودخانه دره دزدان به شاپورآباد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۲۹

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: با انتقال آب رودخانه دره دزدان به میزان ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب از طریق سامانه قمرود به محل ایستگاه پمپاژ تحویلی شاپورآباد موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از مطالبات شرکت آب منطقه ای لرستان، جهت جبران بخشی از اثرات طرح قمرود، انتقال مقدار ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب تخصیص آب رودخانه دره دزدان، از طریق سامانه قمرود به محل ایستگاه پمپاژ تحویلی طرح قمرود در محل شاپورآباد بوده که علیرغم مکاتبات و پیگیری های سال‌های گذشته، تاکنون تحقق پیدا نکرده بود.

ایشان تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های مشترک دکتر خدابخشی، نماینده مردم شهرستان الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و شرکت آب منطقه‌ای لرستان، در مورخه ۱۷ مرداد ۹۷ حاج رسولیها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور با این جابجایی موافقت کرده و دستور آن را صادر کردند.

میرزایی عنوان کرد: با این اقدام، بخشی از آب مورد نیاز کشاورزان روستاهای شهرستان الیگودرز از طریق ایستگاه پمپاژ شاپورآباد تامین می‌شود و این اتفاق یک موفقیت و حرکت ارزشمند در راستای تحقق مطالبه و خواسته کشاورزان شهرستان الیگودرز محسوب می شود.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز