خبرگزاری کار ایران

آلبوم «استادِ فرار» اثر امیر خاکی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۱۲۴

«استاد فرار» که آلبوم بی‌کلامی در سبک فیوژن است به آهنگسازی امیر خاکی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، «استاد فرار» نام آلبوم بی کلامی با آهنگسازی امیر خاکی است که به تازگی منتشر شده؛ خاکی نوازنده اصلی تمام ملودی‌هایِ استاد فرار است که با گیتار الکتریک روایت می‌شود. امیر کامران مجرد از موزیسین‌های ژانر پاپ و راک، تنظیم و نوازندگی گیتار باس را برعهده داشته و علی نوریان نوازنده درامز این آلبوم یازده قطعه‌ای است.

امیر خاکی که متولد سال ۱۳۶۲ است پس از سال‌ها فعالیت حالا توانسته اولین آلبوم رسمی‌اش را روانه بازار کند. او شاگرد بهمن نصری بوده و از اواسط دهه هشتاد فعالیت جدی خود را در تولید موسیقی راک و جز آغاز کرده است. پس از آن تحت تاثیر موسیقی آمریکای لاتین قرار می‌گیرد و با پژوهش در این زمینه تولید آلبوم شخصی‌اش را آغاز می‌کند. به گفته او این آلبوم اثری بی‌کلامِ انتقادی و ملودی محور در ژانر فیوژن با حال و هوای ریتم‌های لاتین، فانک و راک است.

استاد فرار حاصل دو سال تلاش تولیدکنندگان‌اش، به همت نشر کوک منتشر شده و با همکاری پخش ایران گام در فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور توزیع شده است. همچنین نسخه دیجیتال آلبوم با همکاری سایت بیپ‌تونز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز