خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد:

حفر چاه‌های حریم مزارع مورد بررسی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۰۳۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بر لزوم عملیاتی‌شدن خدمات پایه سلامت در دستگاه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار کرد: حوزه سلامت را باید با حساسیت و جدیت در دستورکار قرار داد.

وی  اجتماعی کردن برخوردها در موضوعات بهداشتی را مطلوب عنوان کرد و گفت: قبل از برخوردهای قهری با موضوعات بهداشتی باید به مردم آگاهی لازم را به صورت خودمراقبتی داده شود چراکه از لحاظ اقتصادی نیز به نفع جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: برای استفاده از قوه قهریه بهتر است با ورود دستگاه‌های اجرایی اقدام شود.

خجسته‌پور با اشاره به پیکربندی دانش‌آموزی و استعدادیابی برای حضور در مسابقات رشته‌های ورزشی بیان کرد: این موضوع باید در کمیته‌ای تخصصی با محوریت مدیر کل امور اجتماعی استانداری و معاونین آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی مطرح و بررسی شود.

  وی ادامه داد: حمایت از بخش خصوصی یکی از برنامه‌های مهم دولت بوده و استفاده از این بخش رفع تصدی‌گری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: حفر چاه‌های حریمی مزارع با نظرات و پیشنهادات شیلات، آب‌منطقه‌ای، جهادکشاورزی، دام‌پزشکی، و علوم‌پزشکی مورد بررسی قرار گیرد و در مورد تامین هزینه‌ها نیز تصمیم‌گیری شود.

وی به کالاهای آسیب‌رسان به سلامت اشاره کرد و گفت: با توجه به سبک زندگی امروزه و اهمیت سرعت در زندگی مدرن به مرحله‌ای وارد شده‌ایم که زندگی مردم به مخاطره افتاده است، برای همین نیاز است در این راستا تبلیغات جهت استفاده از این کالاها کمتر شود.

خجسته‌پور در ادامه افزود: باید تلاش کنیم به سمت تقاضا رفته و قبل از تبلیغات از مصرف‌کننده بخواهیم به دلیل خطرات استفاده از کالاهای آسیب‌رسان کمتر استفاده کنند.

وی در خصوص خدمات پایه سلامت کارکنان دولت و سند ملی پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیردار تاکید کرد: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند یک رابط تخصصی به کارگروه سلامت معرفی کنند و خدمات پایه سلامت در سطح دستگاه‌ها عملیاتی شود.

انتهای پیام/
سلمان حیدری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز