خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز ۳۷۸ ورزشکار ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۹۰۰

ثبت ‎نام نهایی کاروان ایران در بازی‎های آسیایی با صدور مجوز برای ۳۷۸ ورزشکار همراه بود؛ این تعداد ورزشکار نسبت به آماری که پیش از این ارائه شده بود، با کاهش مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، نشست نهایی ثبت نام (DRM) کشورهای شرکت‌کننده در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا – پالمبانگ از صبح جمعه در دفتر ستاد برگزاری این دوره از بازی‌ها در شهر جاکارتا آغاز شد. به همین منظور نصرا... سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان همراه با اصغر رحیمی و عاطفه اسلامیان معاونان کاروان و همچنین دهخدا عضو کادر سرپرستی چهارشنبه راهی اندونزی شدند. اعضای کادر سرپرستی کشورمان پس از چهار روز نشست با مسوولان ستاد برگزاری بازی‌ها در نهایت دیروز ترکیب کاروان اعزامی ایران به این دوره از بازی‌ها را نهایی کردند.

بر این اساس ۲۸۰ ورزشکار مرد، ۹۸ ورزشکار زن و در مجموع ۳۷۸ ورزشکار ایرانی در ۴۲ رشته ورزشی راهی این دوره از بازی‌ها می‌شوند.

تعداد اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز ۲۱۴ نفر نهایی شد. ثبت نام نهایی کاروان ایران در حالی با صدور مجوز برای ۲۸۰ ورزشکار همراه بوده که پیش از این آمار دیگری برای اعزام ورزشکاران ارائه شده بود. ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی در پایان نشست روز ۲۱ خردادماه خود اعزام ‌۳۸۰ ورزشکار شامل ۲۷۵ ورزشکار مرد و ۱۰۵ ورزشکار زن را به بازی‌های آسیایی قطعی کرد. با این حال و با وجودی که هفته گذشته نیز اعزام بانوان شمشیرباز تایید شد، در نهایت تعداد کلی ورزشکاران اعزامی و بانوان کاهش داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز