خبرگزاری کار ایران

ویلیان: زمان کونته نه اما الان می‌خواهم در چلسی بمانم

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۹۴

ستاره چلسی علیرغم پیشنهاداتی که متوجه خود می‌بیند با حضور کادرفنی جدید علاقمند به ادامه همکاری با این باشگاه است.

به گزارش ایلنا، ویلیان هافبک برزیلی چلسی اعتراف کرد که از اخراج شدن سرمربی ایتالیایی سابقش در این تیم راضی است و اینکه اکنون تمایل دارد در استمفوردبریج بماند.

ویلیان که بارسلونا به شدت خواهان جذب او بود، صحبت‌های مائوریتزیو ساری، سرمربی جدیدش را در تصمیم او برای ماندن در چلسی تأثیرگذار دانست و گفت: «خواسته من ماندن در باشگاه است مگر اینکه خود باشگاه بخواهد مرا بفروشد. ما هرگز نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد اما من همیشه خیلی شفاف اعلام کرده‌ام دوست دارم بمانم. فکر و ذهن من با چلسی است اما ما هرگز از فردا خبر نداریم. من امیدوارم که در چلسی بمانم. همیشه خیلی شفاف گفته‌ام که از بازی برای چلسی لذت می‌برم. من هرگز نگفتم که می‌خواهم چلسی را ترک کنم اما در زمان سرمربی قبلی شرایطی وجود داشت که مرا ناراحت کرد. الان اما دوره‌ای جدید آغاز شده است و من با سرمربی جدیدمان صحت کرده‌ام. امیدوارم که امسال برای ما سالی توأم با موفقیت‌های فراوان باشد.»

ویلیان ادامه داد: «من شک ندارم که سبک و ایده بازی ساری، همان شیوه و سبکی است که ما دوست داریم. نه فقط برای من بلکه برای همه بازیکنان. پس ما باید همه چیز را ارتقا دهیم و به کار کردن ادامه دهیم. در ابتدای هر کاری، وضعیت خیلی سخت است و تا زمانی که ما به آن کار عادت کنیم وضعیت همین است. با این حال ما باید لیگ را خوب شروع کنیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز