خبرگزاری کار ایران

پیروزی ایران برابر قطر درمسابقه دوستانه

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۷۴

تیم ایران پیش ازآغازمسابقاتAVC کاپ، در دیداری دوستانه بانتیجه ۲ برصفرمقابل قطر به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ایران که خود را برای شرکت در مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC  کاپ) آماده می کند ، یک روز پیش از آغازرسمی رقابت هافرصت یک ساعته ای برای تمرین درسالن اصلی رقابت ها را داشت.  

با هم آهنگی کادرفنی تیم های ایران و قطر، این دو تیم بجای تمرین، در مسابقه ای تدارکاتی به مصاف هم رفتند.  این مسابقه که در دو ست برگزار شد با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر۲۲ به سود شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید.  

جوادکریمی ، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر ، علی اصغر مجرد ، مهران فیض امام دوست و اسماعیل طالبی بازیکنان اصلی ایران درست نخست بودند.  

درست دوم هم امیرمحمد فلاحت خواه، رحمان تقی زاده ،ومیثم صالحی جایگزین کریمی، فیض و مسافر شدند.  

جام کنفدراسیون والیبال آسیا ( AVC کاپ ) از ۱۷ تا ۲۴ مرداد درچین تایپه برگزارمی شود و تیم ایران درگروه B به مصاف استرالیا و چین تایپه می رود.   

برنامه مسابقات ایران درمرحله مقدماتی این رقابت ها نیز بشرح زیراست( ساعت ها بوقت تهران ) 

چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ ایران - چین تایپه 

پنحشنبه ۱۸ مردا ماه ساعت ۱۵ ایران - استرالیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز