خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور خبر داد:

کشف و ضبط پنج هزار و ۴۵۰ ساعت مچی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۰۸

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: پنج هزار و ۴۵۰ عدد ساعت مچی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از یک فرد کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسن مهری امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: در تاریخ 14/5/97 ماموران فرودگاه مهرآباد به فردی که قصد ارسال یک محموله ساعت به کیش داشت مشکوک شده و بنابر وظایف قانونی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از این فرد درخواست ارائه مدارک می‌کند، اما متاسفانه این فرد قادر به ارائه مدارک گمرکی محموله خود نبوده است.

وی با بیان اینکه این محموله ضبط شد، گفت: پس از بررسی‌های لازم متوجه شدیم مقداری از این محموله توسط این فرد در دفتر شرکت آنها در یکی از مناطق تهران انبار شده است.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد:‌ در محموله‌ای که در فرودگاه کشف و ضبط شد، 800 عدد ساعت با مارک‌های معروف که از قیمت یک و نیم تا هشت میلیون تومان ارزش ریالی آنها بود، کشف و ضبط شده است. این ساعت‌ها دارای برچسب شبنم هستند که قبل از سال 92 از طریق قاچاق وارد کشور شده‌اند.

سردار مهری با بیان اینکه حکم بازرسی از دفتر شرکت این فرد توسط مراجع قضائی صادر شد خاطرنشان کرد: روز بعد با حکم قضائی وارد دفتر این شرکت شده و چهار هزار عدد ساعت در انواع مارک‌های معروف و مختلف از این دفتر کشف و ضبط شد که با احتساب ساعت‌هایی که در فرودگاه کشف شده بود پنج هزار و 450 عدد ساعت مچی به ارزش 35 میلیارد ریال از این فرد کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام محموله‌هایی که از طریق هوایی جابجا می‌شوند، بازرسی می‌کند گفت: تمام محصولات قاچاق که از طریق هواپیما و مرز هوایی جابه‌جا می‌شوند، توسط پلیس به طور کامل بازرسی می‌شود و پلیس قاطعانه با قاچاق برخورد می‌کند.

او در خصوص فرد دستگیر شده در این پرونده نیز خاطرنشان کرد:‌ در این پرونده یک نفر به عنوان متهم اصلی بازداشت شده است و همچنین شریکی داشته که در زمینه قاچاق ارز فعالیت می‌کرده و سال گذشته با 50 هزار دلار ارز قاچاق دستگیر و تحویل مقامات قضائی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز