خبرگزاری کار ایران

مهدی حاجی قاسمی:

طرح‌های عمرانی منطقه 7 بررسی شد/تلاش شورا توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات است

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۸۰۲

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک شورای‌شهر کرج در راستای تبادل اطلاعات، انتقال مشکلات و همیاری برای اجرای پروژه های شهری و رفع موانع موجود ضمن بازدید از معابر محله اوقافی و حیدرآباد بر لزوم رسیدگی به مشکلات معابر این نواحی کم برخوردار تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی قاسمی در بازدید از  منطقه 7 شهرداری کرج با بررسی اقدامات حوزه شهرسازی و عمران، افزود: اجرای طرح تعریض بلوار شهید میرزایی پرور یک اقدام کاربردی و ضروری است که در راستای کاهش بار ترافیکی در حال انجام است. 

این عضو شورا در ادامه بیان کرد: تمام تلاش شورای شهر این است که بتواند با درک درست از مشکلات شهر و شهروندان برای کمک به توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات شهری گام‌های اساسی بردارد.

وی گفت: امیدواریم با توجه به مسائل مطرح شده و شناخت دقیق مشکلات در این منطقه تصمیمات خوبی جهت توسعه یکپارچه و پایدار نقاط مختلف شهر گرفته شود.

حاجی قاسمی در بازدید میدانی از منطقه 7 شهرداری کرج، اذعان کرد: انتقال کاستی ها و همیاری در اجرای پروژه های شهری برای برون رفت از شرایط موجود امری ضروری است.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ایرادهایی که برخی معابر این منطقه دارند، ادامه داد: شهروندان محله اوقافی و حیدرآباد در برخی معابر با معضلاتی روبرو هستند که تلاش می کنیم با همراهی سرپرستِ منطقه از بار مشکلات این عزیزان بکاهیم.

حاجی قاسمی همچنین تعریض برخی بلوارهای منطقه 7 را برای کاهش بار ترافیکی ضروری دانست و گفت: به همین منظور طرح تعریض بلوار شهید میرزایی پرور در حال انجام است.

این عضو شورا تاکید کرد: تمام تلاش اعضای شورای پنجم یافتن نارسایی ها برای توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات است که امیدوارم گام های اساسی برای تحقق این خواسته برداشته شود.

رییس کمیسیون عمران در بخش پایانی صحبت های خود نیز یادآور شد: منطقه 7 در بحث تملکات و اعتبارات با برخی نارسایی ها روبرو است که برای رفع آن باید تدبیری اندیشید.

به گفته حاجی قاسمی؛ اتصال بلوار باغستان به آتشگاه از جمله طرح‌هایی است که علاوه بر اهمیت بالا برای اجرای آن اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

امیر حسین کاظمینی سرپرست منطقه 7 شهرداری کرج نیز در این دیدار ضمن اشاره به پروژه‌های عمرانی که در سطح منطقه انجام شده، وجود برخی کاستی ها در بحث تملکات و اعتبارات مورد نیاز را یادآور شد و گفت: پروژه اتصال بلوار باغستان به آتشگاه از جمله طرح هایی است که برای منطقه از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای اجرای ان اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز